TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Chatbot pomoże pasażerom Stena Line
InfoShip.pl - Opublikowano: 07.02.2019 11:30:04
Chatbot pomoże pasażerom Stena Line

Stena Line wprowadza do przewozów promowych wirtualnego asystenta klienta - chatbota Stinę. Na razie Stena Line testuje usługę tylko w Wielkiej Brytanii.

Stena Line wprowadza do przewozów promowych wirtualnego asystenta klienta - chatbota Stinę. Na razie Stena Line testuje usługę tylko w Wielkiej Brytanii.

Chatbot Stina podaje aktualne ceny biletów promowych, pomaga w rezerwacji, przypomina, kiedy należy stawić się w porcie i na bieżąco śledzi opóźnienia i informuje o możliwościach zabrania na pokład zwierząt domowych. Potrafi też w czasie rzeczywistym śledzić opóźnienia.

Na pytania odpowiada przez całą dobę, ale na razie mówi tylko po angielsku

Stina działa w oparciu o sztuczną inteligencję i szczegółowe informacje z centrów obsługi klienta. Po udzieleniu odpowiedzi pyta, czy klient jest z niej zadowolony, a następnie analizuje otrzymane informacje i automatycznie, bez udziału człowieka uczy się i doskonali swoje umiejętności. Prace nad chatbotem wciąż trwają, na razie Stena Line testuje usługę tylko w Wielkiej Brytanii. Jeśli testy wypadną pomyślnie, Stina zostanie wprowadzona na inne rynki i stanie się wielojęzyczna.

Plan na przyszłość

- Chcemy, aby Stina znała języki wszystkich krajów, do których pływamy, na początek szwedzki i niemiecki. Pracujemy też nad wprowadzeniem poleceń głosowych, aby nasi klienci mogli rozmawiać z nią tak, jak z Siri lub Asystentem Google - mówi szef działu akwizycji i konwersji klientów w Stena Line Anders Hellberg, cytowany w komunikacie Stena Line.

Żeby porozmawiać ze Stiną, trzeba wejść na stronę www.stenaline.co.uk/faqs i kliknąć w "open chat" w prawym dolnym rogu albo zainstalować aplikację Travelmate. Przypomnijmy, że Stena Line pływa na 21 trasach łączących 10 krajów, zatrudnia ponad 5 tysięcy pracowników. Rocznie na około 40 promach przewozi ponad 7 milionów pasażerów, 1,5 miliona samochodów osobowych i 2 miliony jednostek frachtowych, takich jak ciężarówki i naczepy.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
pasażer
prom
. Stena Line
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.