TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Halcrow Group najbliżej wiślanego studium
InfoShip.pl - Opublikowano: 28.06.2018 09:00:34
Halcrow Group najbliżej wiślanego studium

12 czerwca Port Gdańsk dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty na wykonawcę studium nt. zagospodarowania Wisły na odcinku Gdańsk-Warszawa.

12 czerwca Port Gdańsk dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty na wykonawcę studium nt. zagospodarowania Wisły na odcinku Gdańsk-Warszawa.

Przypomnijmy, że w marcu br. swoje propozycje złożyły cztery firmy:

  1. DHV Hydroprojekt z Warszawy z ceną 12 915 000 PLN brutto (oferta odrzucona)

  2. konsorcjum Tractebel Engineering z Katowic i Engineering, WYG International z Warszawy, WTU z Warszawy i Projmors z Gdańska z ceną 9 881 746 PLN brutto

  3. Halcrow Group z Londynu z ceną 4 612 500 PLN brutt

  4. konsorcjum Arcadis z Warszawy i Ernst & Young z Warszawy z ceną 7 072 500 PLN brutto.

Wszystkie firmy zaproponowały termin wykonania projektu w ciągu 18 m-cy. Z kolei budżet zamawiającego na ten cel wynosił 12 300 000 PLN brutt. co oznacza, że wszystkie ważne oferty się w nim zmieściły. 

12 czerwca Port Gdańsk dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, czyli Halcrow Group Limited ELMS House, która zdobyła łącznia 94 pkt. Teraz czekamy na ewentualne protesty oraz ewentualne podpisanie umowy.

Przypomnijmy, że wykonawca studium ma kompleksowo zaplanować zagospodarowanie międzynarodowych dróg wodnych: E-40 dla Wisły na odcinku od Gdańska do Warszawy, E-40 od Warszawy do granicy z Białorusią (Brześć) oraz E-70 na odcinku od Wisły do Zalewu Wiślanego (Elbląg)

Prace nad projektem programu rozwoju drogi wodnej rzeki Wisły wraz z polskim odcinkiem połączenia Wisła-Brześć na Białorusi powinny się zakończyć na przełomie 2020 i 2021 roku.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
badanie
Wisła
Port Gdańsk
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.