TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

ZTM z ofertą na statek do Serocka. Zefir!
InfoShip.pl - Opublikowano: 27.03.2018 19:00:51
ZTM z ofertą na statek do Serocka. Zefir!

Stolica przygotowuje się do kolejnego sezonu WTL. 19 marca ZTM Warszawa rozstrzygnął przetarg na rejsy do Serocka.

Stolica przygotowuje się do kolejnego sezonu WTL. 19 marca ZTM Warszawa rozstrzygnął przetarg na rejsy do Serocka.

Przetarg na 2-letnią obsługę rejsów statkiem do Serocka ogłoszono 7 lutego i obejmował on świadczenie usługi żeglugi śródlądowej pasażerskiej w formie ok. dziewięciogodzinnych rejsów statkiem pasażerskim z Warszawy do Serocka oraz sprzedaż biletów na rejsy w latach 2018-2019. Trasa rejsy jest następująca: Warszawa Żerań (przystanek Cementownia) – Kanał Żerański – Zalew Zegrzyński – Zapora Dębe Wielkie – Serock (molo) – Warszawa Żerań (przystanek Cementownia), począwszy od ok. godziny 9:30 do ok. godziny 18:00 w okresie od 29 kwietnia 2017 r. do 10 września 2017 r.

Termin wykonania zamówienia: od 01 maja 2018r. do 30 września 2019r. W miesiącach: kwiecień, maj, czerwiec i wrzesień – rejsy odbywać się będą w soboty, niedziele i dni świąteczne, a także w dniach 2 maja i 16 czerwca; w lipcu i sierpniu – w piątki, soboty, niedziele i dni świąteczne oraz 14 sierpnia. W okresie realizacji zamówienia Zamawiający przewiduje zlecenie dla:

  • roku 2018: 56 rejsów/+ 4 rejsy,

  • roku 2019: 55 rejsów/+ 5 rejsów.

19 marca ZTM otrzymał jedną ofertę - od dotychczasowego wykonawcy, czyli firmy Przedsiębiorstwo Usług Wodnych Jurkowski Marcin z Legionowa, która za 1 rejs w obie strony zaproponowała sumę 4914 PLN brutto przy 120 miejscach zadaszonych na statku.

Suma przeznaczona na ten cel przez ZTM wyniosła 596 160 PLN brutto.

To oznacza, że oferta przedsiębiorstwa zmieściła się w budżecie i dlatego ZTM od razu wybrał tę propozycję jako najkorzystniejszą w przetargu. Przypomnijmy, że w 2017 r. serockie rejsy kosztowały stolicę 278 640 PLN brutto.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
ZTM Warszawa
WLT
statek
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.